Warrior Epic Turkiye

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Warrior Epic Türkiye Topluluğu


    Mutlu Yıllar! 2009 Warrior Epic Yılıdır

    NightStalker
    NightStalker
    Admin
    Admin


    Mesaj Sayısı : 117
    Kayıt tarihi : 01/04/09

    Mutlu Yıllar! 2009 Warrior Epic Yılıdır Empty Mutlu Yıllar! 2009 Warrior Epic Yılıdır

    Mesaj tarafından NightStalker Çarş. Nis. 01, 2009 4:03 pm

    Tekrar merhaba ve bu ayki bültenimize hoş geldiniz. TGI, Warrior Epic için yeni bir resmi internet sayfası açtı, www.warriorepic.com 'u ziyaret edin ve site hakkındaki görüşlerinizi, yeni forumlarımızda bildirin.

    Bu çok önemli olayı kutlamak için, sanat ekibimizin güzel eserlerinden bazılarını kendilerinden alıp duvar kağıdına çevirdik ki (Galeri sayfasında görebilirsiniz!) bu nisan ayında başlayacak olan oyunumuzu heyecanla beklerken, ışıldayan ekranlarınızı bir Warrior Epic başyapıtı ile süsleyebilin.

    Gelecek olan kapalı beta kısa süre içerisinde başlayacak ve herkes tarafından pek bilinmeyen bazı fırsatlarda, ilk dalgada yer almak isteyenleriniz için havada uçuşuyor. Ayrıntılı bilgi için forumları mutlaka inceleyiniz.

    Mutlu Yıllar! 2009 Warrior Epic Yılıdır Heading_fzinterview

    Brice: İlk mesleğiniz neydi? (Sektörü belirtmek zorunda değilsiniz).

    Feng: İlk işim mi? Windows 98’in kullanıldığı günlerde, yerel bir PC dükkanında bilgisayar kurup toplamak.

    Endüstri alanında ilk işim Origin/EA’da Wing Commander Online’da idi.

    Brice: Şu an ne yapmaktasınız?

    Feng: Possibility Space’i işletiyor ve üretimin her alanını denetliyorum. Bunun yanında, birkaç şirketin danışma kurulunda da yer almaktayım.

    Brice: Oyun Sanayisindeki ilk pozisyonunuz neydi? Şu anki konumunuza ulaşmanız ne kadar zamanınızı aldı?

    Feng: İlk görevim Üst Düzey Konsept Tasarımcılığıydı. İnsanı daha ilk günden profesyonel olmaya hazırlayan çok iyi bir tasarım okuluna gittim; dolayısıyla, çoğumuz okulu bitirir bitirmez iyi yerlere geldik. Şu an itibariyle sektörde 11 yıllık bir geçmişim var. .

    Brice: Sektöre girmek için, okul mezunu olmak gerektiğini düşünüyor musunuz? Cevabınız evetse, hangi düzeyde (ön lisans, lisans, lisansüstü)? Hayırsa, ne gerekli? ?

    Feng: Hangi alana girdiğinize bağlı. Benim yaptığım işte (konsept sanatı), hayır, okul bitirmenize gerek yok. İşin %90’ı portföyünüz, geriye kalan %10’da kişiliğinizden ibaret. Ancak, okul da çok önemli, özellikle üniversite. Diğer insanlarla etkileşime girmeyi öğreniyorsun, ekiple çalışmayı öğreniyorsun vs. Çünkü, önünde sonunda, bir şirketle çalışıyor olacaksın ve diğer insanlarla nasıl çalışılacağını bilmen lazım. Kendi kendine öğrenmek anti-sosyal etkiler yaratabilir.

    Brice: Oyunları her zaman sever miydiniz? Evetse, en sevdiğiniz oyun nedir? Hayırsa, niye oyun alanı?

    Feng: Kendimi bildim bileli oyun oynarım. Ama, şu anki oyunlardan çok fazla zevk almıyorum. Ben daha çok eski tutkunlardanım. Bu gün bile oynadığım oyunlar 2D ve (PSP’de Disgaea gibi) çok konsol oyunlar. Tüm zamanların en sevdiğim oyunu SNES’de Zelda Efsanesidir- harika bir oyun.

    Brice: Potansiyel çalışanlarınla görüşürken aradığın bazı özellikler nelerdir?

    Feng: Mesleki iş deneyimi ve olumlu davranış. Ekiple çalışma ve diğerlerine yardım etme konusunda ılımlı olma da çok önemli. Sorunları kendi başına çözebilme yeteneği ve stresle başarıyla baş edebilme.

    Brice: Sektöre girmek isteyenlere birkaç tavsiyede bulunabilirmisiniz?

    Feng: Bu sektörde, asla para peşinden koşmayın. Yapmak istediğiniz şeye odaklanın, eğlenin ve en iyisini yapın. Para zaten gelecektir. .

    S: Ne zaman, ah ne zaman, gelecek open beta??!?!?!?!?!?!

    C: Open Beta, Kapalı Beta’nın denenmesinin ardından 2009 Nisan ayında başlayacak! Open Beta ile ilgili gelişmelerden haberdar olmak için kaydolduysanız, OB hakkında bilgi yayınlandığında ilk öğrenenler arasında siz olacaksınız. Bu arada, bekleyin ve harika bir oyun çıkarmamıza yardımcı olun!

      Forum Saati Cuma Kas. 01, 2024 10:16 am